تسمه های نقاله باکت دار (آکاردئونی) FLEXOBORD

تسمه نقاله باکت دار ( آکاردئونی )  FLEXOBORD شرکت SIG ایتالیا

FLEXOBORD یا نوار نقاله باکت دار شرکت SIG ایتالیا، تسمه نقاله ای است که برای انتقال مواد در سطوح شیب دار طراحی شده است. این محصول از سه قسمت شامل تسمه پایه Base belt، دیواری Sidewall و تیغه Cleat تشکیل شده است و با تکنولوژی گرم و یکپارچه تولید می گردد.

نقاله باکت دار
تکنولوژی تولید تسمه نقاله باکت دار FLEXOBORD باعث می شود که بتوان این تسمه را درحالات مختلف از جمله موارد زیر استفاده کرد.

نقاله باکت دار

دیواره و تیغه  ها ابعاد و شکل های متفاوتی دارند که برای کاربردهای مختلف مناسب می باشند. (به کاتالوگ مراجعه شود). انعطاف پذیری تسمه پایه FLEXOBORD برای عملکرد مناسب، محدود گشته و بسیار سخت و جامد است ، چرا که در صورت منعطف بودن این تسمه عملکرد خوبی نخواهد داشت.

نقاله باکت دار

تسمه پایه لاستیکی Flexobord سه نوع مختلف دارد :
۱-    XR : این تسمه از چند لایه منجید تشکیل می شود که دولایه مواد مصنوعی (synthetic) دربالا و پائین دارد که وظیفه سختی جانبی را به عهده دارند ، این تسمه برای عملکردهای سبک و متوسط مناسب است و به صورت جداگانه نیز به فروش می رسد ( با نام Texrigid)
۲-    SR : این تسمه از چند لایه (synthetic) و ۲ لایه سیم های فولادی در زیر لایه بالا و پایین تشکیل می شود که سختی جانبی مناسبی دارد و برای عملکردهای متوسط تا سنگین مناسب است . این تسمه به صورت جداگانه نیز به فروش می رسد ( با نام Crossrigid)
۳-    ST : این تسمه از لایه های فولادی تشکیل شده و برای عملکردهای بسیار سنگین مناسب است و سختی بسیار بالایی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Flexobord به کاتالوگ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *