رولیک های لاستیک دار

رولیک های لاستیک دار ساخت شرکت TECNORULLI ایتالیا

رولیک‌های لاستیک دار همان رولیک های فولادی جوشی هستند که بر روی آنها لاستیک مخصوص با فشار چسبانده شده است. این رولیک ها ۲ سری پارامتر تاثیرگذار دارند که عبارتند از مشخصات خود رولیک و مشخصات پوشش لاستیکی
رولیک های لاستیک دار کارکردهای گوناگونی دارند مانند : استفاده در ناحیه بارگیری و سقوط مصالح در سیستم تسمه نقاله (رولیک ضربه گیر)، رولیک های برگشتی ، رولیک های ضد چسبندگی ، پولی ها و …

در ادامه انواع رولیک های تولیدی شرکت TECNORULLI ایتالیا ،مشاهده می شود:

رولیک های لاستیک دار

الف) رولیک های ضربه گیر
این دسته از رولیک ها ضربات ناشی از سقوط مصالح را می گیرند. این محصول ضربات اجسام سنگین ، بزرگ و تیز را تحمل می کند و در شرایط عادی همراه با گردو خاک و خورنده کار می کند.

رولیک های لاستیک دار ضربه گیر

ب) رولیک های ضد چسبندگی Antifouling
این رولیک‌ها هنگامی که مواد انتقالی مرطوب و چسبنده باشند کاربرد بیشتری دارند. به علت نوع ساختار از آنها به عنوان رولیک برگشتی استفاده می‌کنند که باعث می‌شود مواد چسبیده شده روی تسمه نقاله کنده شود و باعث خرابی رولیک‌های دیگر نگردد.
این محصول از رولیک فلزی و پوشش مقاوم ساخته شده است و در حالت‌های صاف و مورب ساخته می شود.

رولیک های لاستیک دار ضد چسبندگی

ج) پولی ها Pulleys
این محصولات نسبت به سایر رولیک ها ابعاد بزرگتری دارند و معمولا در ابتدا ، انتها یا سیستم کششی تسمه ها استفاده می شود. معمولا سیستم محرک تسمه نقاله به پولی ها متصل می گردد. غالب پولی‌ها یک پوشش لاستیکی دارند که باعث می شود تسمه‌نقاله از روی آنها لیز نخورد.

رولیک های لاستیک دار پولی

•    دانلود کاتالوگ شماره ۳ رولیک ها – شرکت TECNORULLI ایتالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *