معرفی تسمه نقاله

معرفی تسمه نقاله

شرکت SIG (Societa Italiana Gomma spa) در سال ۱۹۴۵ در شهر میلان ایتالیا در زمینه تولید محصولات لاستیکی تاسیس شده است و با گذشت زمان دانش فنی به همراه تجربه طولانی و صدور محصول به بازارهای بین المللی، این شرکت را به پیشگام صنعت تولید تسمه نقاله تبدیل کرده است.شرکت SIG با به کار گیری ماشین آلات و تجهیزات مدرن (در شش خط پرس و پخت) و آزمایشگاه های مجهز بر اساس استاندارد های ایزو، محصولات با کیفیتی را برای صنایع مختلف تولید و به پنج قاره صادر می نماید.

تولیدات این شرکت از نظر طول به صورت یک پارچه، ممتد و بدون محدودیت است لکن محدودیت های ترافیکی و مقررات حمل و نقل مانع از حمل تسمه های نقاله با قطر رول بیش از ۳٫۵ متر و وزن بیش از ۲۵ تن می شود.

تسمه های تولیدی از نظر عرض نیز تا ۲۲۰۰ میلیمتر تولید استاندارد می شود و بیش از آن به صورت سفارشی تولید می گردد.مشتریان این شرکت صنایع معدنی، فولادی، سیمانی، پتروشیمی، کاغذ و نیشکر، بازیافت و سایر صنایعی هستند که مواد فله ای را به روش تسمه نقاله جابجا می کنند.

 

تسمه نقاله

 

معرفی محصول :
تسمه های نقاله ارزان ترین روش جهت انتقال مواد جامد یا حجیم ، برای هر مسافتی می باشد. در سیستم جابجائی مواد مهمترین جزء تسمه نقاله است و همه تسمه های نقاله از دو بخش ایجاد شده اند :

الف ) یک یا چند لایه منجید که مشخصات مکانیک محصول مانند مقاومت کششی و ازدیاد طول را ایجاد می کند. دو گروه اصلی منجیدها (Carcass) عبارتند از: ۱) پارچه ای یا بافته شده (textile) و ۲)فولادی (Steelcord)

ب) دو کاور بالائی و پائینی که وظیفه محافظت از تسمه را دارند، انواع کاورها در ادامه توضیح داده شده است. همه کاورهای تولیدی شرکت SIG مقاوم در برابر ازون و آنتی استاتیک هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *